What the...?!

Oh my gosh, what has she done?
Yeah, this is Sakura's first blog!

I was totally bored this morning and somehow I always wanted to know how it is to have a blog. oO
So here it is!
Maybe I'll post current thoughts about the games I'm playing at the moment (There will be a post about Silent Hill 2 & James for sure.), maybe thoughts about all the world and his brother.
Just wait and see. ^.~

- - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Meine Güte, was hat sie getan?
Yeah, das ist Sakuras erster Blog!

Ich war heute morgen so gelangweilt und ich wollte irgendwie schon immer wissen, wie es ist, einen Blog zu haben. oO
Und hier ist er!
Vielleicht werde ich meine momentanen Gedanken zu den Spielen, die ich grad spiele (Es wird auf jeden Fall einen Post zu Silent Hill 2 & James geben.), posten oder einfach Gedanken über Gott und die Welt.
Seid gespannt. ^.~


- - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recently listened to | Zuletzt gehört:




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen